piątek, 10 sierpnia 2012

Wróciłam :D

Hej :D

Na początku bardzo Was przepraszam za takie długie nie publikowanie nowych postów. Przeżywałam kryzys twórczy ;D. Chcę Wam to teraz wynagrodzić pisząc listę moich nowych autografów, które dostałam od mojego ostatniego postu. Jak coś to piszcie w komentarzach pytania dotyczące któregoś autografu.

Nowe:
- zawodnicy SKRY BEŁCHATÓW
- Kamil Stoch
- Jennifer Aniston
- ekipa "Buffy the Vampire Slayer"
- Jessica Biel
- Jennifer Garner
- Halle Berry
- Hugh Laurie
- Jurek Owsiak
- Władysław Bartoszewski
- Paulo Coelho
- kardynał Stanisław Dziwisz
- Kristen Stewart
- Tim Allen
- Selena Gomez
- Marek Kamiński
- Elijah Wood
- Vince Vaughn
- Samuel L. Jackson
- Charlie Sheen
- Ralph Fiennes
- Joe Cocker
- Hector Elizondo
- Hank Azaria
- Babyface
- Christy Turlington
- Barry Watson
- kardynał Józef Glemp
- Monika Kuszyńka
- Maggie Smith
- Martyna Wojciechowska
- Ania Wyszkoni
- Kasia Cichopek
- Dorota Williams
- Cariba Heine
- Luke Mitchell
- Indiana Evans
- Filip Bobek
- Reni Jusis
- Angelina Jolie
- Alyssa Milano
- ekipa "Grey's Anatomy"


Pozdrawiam :D

7 komentarzy:

  1. Cześć! Możesz mi udostępnić info. na temat autografów zawodników Skry Bełchatów i W.Bartoszewskiego na mailu ttkozicki@gmail.com ?
    piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem ciekawa na temat Skry. Osobiście?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ! Czy mogłabyś mi udostępnić adres zawodników Skry, Jennifer Aniston, Paulo Coelho, Martyny Wojciechowskiej i Angeliny Jolie ?
    Oto mój adres: sport-pasja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć,
    mogłabyś podać mi e-mail lup adres Kamila Stocha
    mój e-mail kacperkluf@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc
    nie chcesz sprzedac autgorafu Alyssy Milano.
    a napiszesz chociaz jak go zdobyles ?? ;D
    o to moj adres email :
    kamil.mos999@gmail.com

    ZAPRASZAM --->
    http://autografykamila0204.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Naprawdę fajny blog, często zaglądam. Mam pytanie, ile czekałaś na autografy od Halle Berry, Kristen Stewart oraz Seleny Gomez? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Anonimie :) Te autografy trafiły do mnie po około 2 miesiącach czekania. Niestety były to kserokopie.

    OdpowiedzUsuń